“Lancôme” ir Kate Winslet: su amžiumi moterys tik gražėja

Ne paslaptis, jog šiuolaikinė visuomenė yra apsėsta jaunystės kulto ir poreikio bet kokia kaina ją išsaugoti. Neretai dekoratyvinė kosmetika, kremai, odos ir kūno priežiūros priemonės ar, kraštutiniu atveju, injekcijos bei plastinės operacijos yra naudojamos ne tik natūraliam grožiui puoselėti, bet ir tikintis drastiškai sumažinti bėgančio laiko poveikį. Tačiau, kaip įrodo žinomos Holivudo aktorės ir kosmetikos bei grožio puoselėjimo priemonių kompanijos „Lancome” ambasadorės – Kate Winslet – pavyzdys, – visai be reikalo. 

 

 

KAS LABIAUSIAI NULĖMĖ JAUNYSTĖS KULTO ĮSIGALĖJIMĄ? 

 

Ironiška, tačiau pasak vyraujančios nuomonės, prie tokios situacijos didžiąja dalimi prisideda žiniasklaida ir įžymybės, kurios savo tobula išvaizda, kompiuterinėmis programomis nudailintomis kūno linijomis ir yra tikrieji jaunystės kulto etalonai, formuojantys iškreiptą požiūrį į grožį. Pavojus slypi tame, kad vis daugiau moterų (ir vyrų) ima jaudintis dėl to, kaip atrodo, kad neatitinka “teisingų” grožio standartų, kuriuos mato publikuojamus įvairiose žiniasklaidos priemonėse, kad… sensta, nors “turėtų amžinai išlikti jauni”. Dėl tokio klaidingo požiūrio ir besiformuojančio nepasitikėjimo savo individualiu  grožiu, darosi aišku, kad tokia situacija turi keistis. Įdomu tai, jog apie būtinybę keisti vyraujančius stereotipus, ima kalbėti jau ne tik specialistai, bet ir grožio industrijos atstovai bei pačios įžymybės.

 

“LANCÔME” SIŪLO PASITIKĖTI SAVO GROŽIU

 

Vienas iš tokių pavyzdžių – pastaruoju metu grožio industriją suintrigavęs neseniai 40 metų jubiliejų atšventusios Kate Winslet reikalavimas neretušuoti jos nuotraukų pasaulyje puikiai žinomos prancūziškos kosmetikos ir odos priežiūros priemonių kompanijos „Lancôme“ reklaminėje kampanijoje. K. Winslet teigia, jog savo pavyzdžiu ji nori įprasminti kompanijos šūkį – “Atskleisk savo vidinį grožį”. K. Winslet ketinimų rimtumą įrodo ir jos elgesys fotosesijų metu, kai Kate fotografų specialiai reikalauja nenustatyti šviesos taip, kad būtų paslėptos jos raukšlelės ir nedideli odos netobulumai:

 

“Aš kovoju su nuomone, jog moterys su amžiumi ne gražėja. Priešingai, pasitikėjimas ateina su amžiumi, o tikrasis grožis ir atsiranda iš pasitikėjimo savo grožiu.”

 

Kate Winslet drauge su kolege – Lupita Nyongo – vienoje naujausių “Lancôme” reklaminių kampanijų:

 

 

Dėl tokios aktorės ir Lancôme ambasadorės K. Winslet pozicijos ja verta žavėtis ne tik, kaip viena iš nedaugelio drąsių įžymybių, kovojančių už teisę būti savimi, bet ir pasimokyti pasitikėti savo natūraliu grožiu, paryškinant jį kokybiškomis dekoratyvinės kosmetikos priemonėmis. Taigi žavėkite, skleisdamos savo individualumą ir vidinį grožį!

 

Šaltiniai: Allure.com ir Net-a-porter.com.