Viena seniausių pasaulyje Japonijos grožio ir kosmetikos priemonių kompanija “Shiseido” paskelbė naują grožio kampaniją “Būk savimi” su įkvepiančiu šūkiu “Neleisk niekam aiškinti, kas daro tave nuostabią” (angl. “Don’t let anyone tell you what makes you beautiful”). Idėja puoselėti individualų grožį – tikrai šauni, tačiau įspūdį dar labiau sustiprina jos atstovė – ekstravagantiškoji Lady Gaga. Naujai išleistame vaizdo klipe vos per 30 sekundžių ji sugeba net penkis kartus pakeisti savo įvaizdį ir kaskart kerėti grožiu.
Idėja
Jokia naujiena, jog Lady Gaga mėgsta stebinti savo gerbėjus įvaizdžio pokyčiais, todėl jį nuolatos kruopščiai puoselėja – tiek prižiūrėdama savo odą, plaukus, tiek išbandydama neutralesnį ar labiau ekstravagantišką makiažą. Tačiau šiame „Shiseido“ reklaminės kampanijos vaizdo klipe vykstantys įvaizdžio pokyčiai – tikrai atima žadą ir buvo iššūkis net pačiai Lady Gagai. Tačiau pagrindinė idėja – paskatinti puoselėti individualų grožį ir pasitikėti juo – be abejonės, to verta.
Vaizdo klipas ir idėjos išpildymas
Vaizdo klipas prasideda nuo skambučio į namų duris, prie kurių pasirodo Lady Gaga, nedėvinti jokio makiažo, tik akinius ir valiūkiškai užsisukusi rankšluostį ant galvos. Šios idėjos tikslas – paskatinti žiūrovus puoselėti savitą grožį ir „paimti kontrolę į savo rankas“.
Netrukus siužetas dinamiškai keičiasi – ji jau stulbina platininių plaukų ir deimantais nusėtos suknelės įvaizdžiu, tardama įkvepiančius žodžius:
Kiekvienas spindi unikaliai, bet tik tu žinai, kas yra tavo tikrasis grožis.
Toliau – sėsdama į automobilį ir dėvėdama puošnų sijoną, papuoštą pluksnomis, ji paryškina lūpas ir dar kartą pataria: „Neleisk niekam aiškinti, kas tave daro nuostabią”.
Vaizdo klipas baigiamas Lady Gagai šėlstant klube, kur šįkart ji papildo savo įvaizdį dar ir dūminio makiažo efektą sukuriančiais akių šešėliais, originaliais akiniais bei ištaria lemtingą frazę: “Būk savimi – tai ir padaro tave nuostabią” (angl. “Be yourself – that’s what makes you beautiful.”).
Kodėl Lady Gaga?
Gali kilti klausimas, kodėl šiai, vienai seniausių (įkurtai dar XIX a. Japonijoje) kosmetikos ir odos priežiūros priemonių kompanijų „Shiseido“, pasižyminčių itin plačiu tiek dekoratyvinės kosmetikos, tiek odos puoselėjimo priemonių asortimentu, grožio kampanijai, siekiančiai skatinti individualaus grožio puoselėjimą, pasirinkta būtent Lady Gaga. Atsakymas paprastas – ji ir yra laikoma individualaus stiliaus, unikalumo ir ekspresijos simboliu visame pasaulyje, ką įrodė ne tik jos drąsus stilius, bet ir kuriama muzika bei tai atspindintys vaizdo klipai. Jei iki šio reklaminio vaizdo klipo kam nors dėl to ir buvo kilę dvejonių, tai dabar kažin ar kas dar drįstų tam prieštarauti…
Nors šis vaizdo klipas yra skirtas Japonijos televizijos žiūrovams, tačiau jį peržiūrėti galima ir internete:
Būkite savimi. Būkite nuostabios!
Remiantis Dailymail.co.uk pateikta informacija.