Kodėl mano užsakymas vėluoja ir ką daryti, kad to išvengčiau?

Ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje vis labiau populiarėja apsipirkimas internetu ir turbūt nė nekyla klausimas kodėl – juk taip patogiau, pigiau, kokybiškiau ir…greičiau. Taip, tikrai, ir greičiau, kadangi kiekvienos patikimos ir save gerbiančios internetinės parduotuvės siekiamybė – greitas ir sklandus prekių pristatymas klientams. Tačiau kodėl atsitinka taip, kad prekių pristatymas vėluoja? Ir dar svarbiau – ką daryti, kad to būtų išvengta? Visus šiuos klausimus apžvelgsime šiame straipsnyje.

 

Prekių pristatymo vėlavimo priežastis nr. 1 – klaidingi kliento duomenys 

 

Užsakymo pristatymas visoje Lietuvoje jau kitą darbo dieną yra tikrai rimtas įsipareigojimas iš pardavėjo pusės. Galbūt ne visuomet susimąstome, tačiau net ir tokia smulkmena, kaip netikslus kliento adresas – sumaišytos raidės, namo numeris ar net… miestas, gali tapti labai rimta problema, laiku pristatant užsakymą. Svarbu suprasti tai, jog kurjeriai, kurių paslaugos tampa nepamainomos užsisakant prekes internetu ir pristatant jas bet kurioje Lietuvos vietoje, itin kruopščiai ir atsakingai dėliojasi savo maršrutą pagal pateiktas užsakymo detales, todėl pateikus pirminį adresą, užsakymo duomenis, jie tampa iškart vykdomi – minučių tikslumu dėliojamas kelionės maršrutas, skirtas siuntos pristatymui. Taigi jei duomenys klaidingi, akivaizdu, jog siuntos pristatymas užtrunka – tenka tikslinti duomenis arba net susigrąžinti siuntą ir kartoti tokį maršrutą iš naujo. Tokiu atveju, siuntos pristatymas gali užtrukti nuo 1 iki 7 darbo dienų!

 

 

Ką daryti, kad to būtų išvengta?

 

Toks scenarijus nėra malonus nei pardavėjui, kuris nori kuo skubiau pristatyti siuntą klientui, nei pačiam klientui, kuris laukia savo siuntos, todėl svarbu nuspręsti, ką tokiu atveju reikėtų daryti. Pirmiausia, reiktų nurodyti kiek įmanoma tikslesnius pristatymo duomenis – tai gali būti ne tik namų adresas, tačiau ir darbovietė (jei manote, kad pristatymo metu būsite darbe) ar kita būstinė. Svarbiausia, kad jie būtų teisingi.

Galbūt nežinojote, tačiau yra ir kita galimybė – atsiimti savo siuntinį paštomate Jums patogiu adresu. Tai – taip pat puiki išeitis, norint išspręsti šią problemą, kadangi paštomatų tinklas visoje Lietuvoje yra itin platus, leis pasirinkti patogiausią – esantį arčiausiai Jūsų, ir maksimaliai sumažins klaidingo adreso tikimybę. Dar vienas pliusas – pristatytos prekės paštomate Jūsų palauks, kol galėsite jas atsiimti, net jei ir šiek tiek pavėluosite. Visgi ir čia svarbu akcentuoti tai, kad būtina nurodyti teisingą pristatymo miestą, kad siunta būtų pristatyta ten, kur reikia ir nekiltų nesklandumų, kai laukiama siunta dėl klaidos užsakymo metu būna pristatoma į visiškai kitą miestą nei turėtų.

 

 

Išeitis visuomet yra!

Na, o jeigu pastebėjote, jog visgi įvyko klaida ar norite, bet nežinote kaip pakeisti užsakymo duomenis, visuomet galite kreiptis į elektroninės parduotuvės specialistą internetu, el. paštu ar telefonu – personalas visuomet pasiruošęs Jums padėti, kad būtų suteikta aukščiausia paslaugų kokybė!